Journey - Lights

 

When the lights go down in the city

도시에 불빛이 꺼지고

 

And the sun shines on the bay

태양이 물가를 비출때

 

I want to be there in my city

나는 나의 도시로 가고 싶어요

Ooh, ooh

 

 

So you think you’re lonely

당신은 외롭다고 생각하나요?

 

Well my friend I’m lonely too

친구… 나도 외로워요

 

I want to get back to my city by the bay

물가 옆에 있는 나의 도시로 돌아가고 싶어요

Ooh, ooh

 

It’s sad, oh there’s been mornings out on the road without you,

당신  없이… 당신의 매력없이 길가에 아침이 온다는건 너무나 슬퍼요

 

Without your charms,

Ooh, my, my, my

나의 나의 나의…

 


 

Keyword : 져니 / 저니 / 라이츠 / 블루스 락 / 샌프란시스코 관련 노래 /

+ Recent posts